Regulamin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
swiss-smile-beauty.pl to sklep internetowy dostępny w domenie swiss-smile-beauty.pl, prowadzony przez firmę LOL BRUSH Małgorzata Wojciuk, z siedzibą w Łoziskach, przy ul. Leśnej 50, 05-501 Łoziska, NIP: 7191286493
zwaną dalej swiss-smile-beauty.pl
SKŁADANIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- swiss-smile-beauty.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną, za pośrednictwem internetu. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę internetową w domenie swiss-smile-beauty.pl
- Wszystkie produkty dostępne w swiss-smile-beauty.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych swiss-smile-beauty.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną za zgodą Klienta na wskazany adres poczty elektronicznej.
PŁATNOŚĆ i WYSYŁKA
- Zamówiony towar dostarczany jest poprzez wyspecjalizowane firmy kurierskie. Klient jest obciążany kosztami dostawy określonymi w Cenniku Transportu wskazanym w swiss-smile-beauty.pl w zakładce Koszty i sposoby dostawy.
- Możliwe są następujące formy płatności:
- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu.
- Przelewem – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po zarezerwowaniu zamówionego produktu, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku, zamówienie jest wysyłane.
- Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Dotpay, obsługiwany przez firmę Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Dotpay o dokonaniu płatności przez Klienta).
- Przy każdym oferowanym towarze podany jest orientacyjny czas wysyłki zamówionego towaru. Informuje on ile dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta do chwili przygotowania zamówionego produktu i jego wysyłki. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. W przypadku podzielenia zamówienia, poszczególne przesyłki mogą zostać wysłane w różnym terminie, o czym Klient informowany jest drogą poczty elektronicznej. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany, wówczas swiss-smile-beauty.pl kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić wolę realizacji zamówienia przez Klienta. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu na rachunek bankowy wskazany przez swiss-smile-beauty.pl.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy zawartej z swiss-smile-beauty.pl w ciągu 14 dni licząc od dnia objęcia w posiadanie zamówionego towaru. Oświadczenie o odstąpieniu może być przesłane elektronicznie na adres info@swiss-smile-beauty.pl lub w formie pisemnej na adres ul. Leśna 50 , 05-501 Łoziska, w oparciu o formularz dostępny na stronie swiss-smile-beauty.pl pod adresem (pobierz formularz odstąpienia od umowy). Towar powinien być zwrócony najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. swiss-smile-beauty.pl może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Klienta płatności do chwili otrzymania sprzedanych towarów z powrotem lub do chwili dostarczenia dowodu ich odesłania. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym bez śladów użytkowania; w przeciwnym wypadku Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, chyba że zmniejszenie wartości było wynikiem korzystania z towaru w sposób nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonalności towaru. Jeżeli na towar została wystawiona faktura sprzedaży swiss-smile-beauty.pl wystawi fakturę korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do swiss-smile-beauty.pl.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
REKLAMACJE i GWARANCJE
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z swiss-smile-beauty.pl w celu wyjaśnienia sprawy.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub swiss-smile-beauty.pl , obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach swiss-smile-beauty.pl. W przypadku gdy stwierdzono wady produktu podlegającą warunkom gwarancji produkt należy odesłać na adres ul. Leśna 50 , 05-501 Łoziska, po wcześniejszym wypełnieniu formularza „Zgłoszenie reklamacyjne” w swiss-smile-beauty.pl, pod adresem (zgłoszenie reklamacyjne). Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt swiss-smile-beauty.pl. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności produktu z umową.
- swiss-smile-beauty.pl odpowiada za niezgodność produktu z umową na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku gdy nabyty produkt posiada wadę , reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj wady oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt swiss-smile-beauty.pl, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, zgodnie z art. 9. Informację operatorze pocztowym , oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA.
- swiss-smile-beauty.pl ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia wad. Jeżeli w ciągu 14 dni swiss-smile-beauty.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, wszystkie koszty dostawy ponosi swiss-smile-beauty.pl.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że zakupy w naszym sklepie internetowym, a więc realizacja umowy sprzedaży, którą Państwo zawrzecie będzie wiązała się z koniecznością przetworzenia Państwa danych osobowych, przetwarzanych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym również RODO.
Bez wykorzystania Państwa danych osobowych zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży nie będzie możliwe. Aby zapewnić Państwu pełną kontrolę nad sposobem wykorzystania Państwa danych osobowych przekazujemy następujące informacje:
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Małgorzata Wojciuk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Lol Brush Małgorzata Wojciuk w Łoziskach przy ul. Leśnej 50, 05-501 Łoziska, tel. +48 501 552 085, e-mail: info@swiss-smile-beauty.pl
Administrator będzie przetwarzać tylko takie dane osobowe, które Państwo sami przekażecie i będzie je wykorzystywać jedynie na podstawie i w celu realizacji umowy sprzedaży. Dane będą przechowywane tak długo jak długo będzie to konieczne do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z umowy, w tym tych określonych w przepisach prawa oraz do końca okresu przedawnienia roszczeń, chyba, że wyrazicie Państwo chęć żeby były przechowywane także w celach przekazywania informacji handlowych (newsletter).
Podmiotami, którym dane zostaną przekazane w trakcie realizacji umowy będą te, które będą współuczestniczyć w jej wykonywaniu. Podmiotami tym są operatorzy płatności oraz firmy kurierskie i pocztowe. Podmioty powyższe uzyskają dostęp tylko do tych Państwa danych, których przetworzenie będzie konieczne w celu właściwego wykonania umowy. Dane mogą być też ujawnione podmiotom świadczącym dla nas usługi związane ze wsparciem informatycznym i programistycznym, usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Uzyskane dane nie będą przekazane innym podmiotom.
Administrator danych gwarantuje każdej osobie, której dane przetwarza prawo dostępu do danych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia ich przetwarzania. Osoba taka może też skorzystać z prawa sprzeciwu, prawa do przeniesienia danych, które będą miały postać elektroniczną oraz prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator danych zapewnia bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych. Lol Brush Małgorzata Wojciuk stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.
Zapoznałem się z Informacją o Przetwarzanych Danych Osobowych i wyrażam zgodę na ich przetwarzanie przez Lol Brush Małgorzata Wojciuk (Leśna 50, Łoziska) dla potrzeb realizacji procesu zakupu, płatności i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 883 z późn. zmianami). W przypadku braku zgody nie będę mógł dokonać zakupu. Mam prawo wglądu i poprawiania swoich danych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lol Brush Małgorzata Wojciuk (Leśna 50, Łoziska) w celu okresowego otrzymywania od Lol Brush informacji handlowych, w szczególności newslettera, na podany przeze mnie adres email. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż obsługujące wysyłkę newslettera oraz upoważnione na podstawie przepisów prawa. Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku braku zgody nie otrzymam newslettera, informacji o wydarzeniach i ofertach promocyjnych. Mam prawo wglądu i poprawiania swoich danych, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mam tez prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przeniesienia danych, które mają postać elektroniczną oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Oświadczam, że przeczytałem i akceptuję regulamin sklepu („regulamin sklepu” powinien być aktywny z możliwością otwarcia kolejnego okna i przeczytania)
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu swiss-smile-beauty.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu swiss-smile-beauty.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów sklepu internetowego swiss-smile-beauty.pl w związku z zakupami jest Małgorzata Wojciuk. Dane osobowe wykorzystywane są w celu zawarcia realizacji umów sprzedaży. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo wniesienia żądania o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz prawo wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy.”
- Dodatkowo, okazjonalnie, swiss-smile-beauty.pl za zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty swiss-smile-beauty.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie opinii o dokonanej w sklepie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.